THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 30 December 2011

Tatapan Bersama

hari ini pagi2 dah bgn pergi bengkel...

bukan buat apa2 pun hanya teman kawan jew hehehe....
nk buat kerja memang la aku xpandai
tapi....
berlagak macam power hehehe...

tapi bila di tengok2
mungkin ini menjadi suatu kenangan untuk aku bersama kawan2....
kadang2 aku terpikir adakah ini peluang untuk aku kecapi nikmat belajar???
bila aku teringat kadang2 sedih juga kan....

ye la mana tidak nye...
kawan2 mst dapat sambung belajar dan berjumpa lagi masa degree nnt kan..
tp aku sampai sini je la kot.......

biasa la tidak mampu macam orang lain...
kadang2 aku terpikir sejenak...
kenapa ae manusia yang mampu tidak pernah menghargai peluang yang diberi
tapi manusia yang tidak mampu tidak pernah di beri peluang????
memang la adat dunia kan.....

tapi aku beryukur dan redha
kerna setiap apa yang Allah tentukan pada hamba Nya adalah yang terbaik....

0 comments: